FGA Myanmar

သိကၡာေတာ္ရ ဆရာဦးဒမ္ဆြမ္းမုန္၏ငယ္စဥ္ဘ၀
၁၉၅၆ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလ(၅)ရက္ ေန႔၊ စစ္ကိုင္းတိုင္း၊ ကေလးျမိဳ႕နယ္ရွွိ နန္းဟံႏဲြေက်းရြာတြင္ ဆရာၾကီးဦးဒမ္ဆြမ္းမုန္ေမြးဖြားခဲ့သည္။ သူ႔အား ဆရာမုန္ေသာင္ ဟုလည္း ရင္းႏွီးခင္မင္သူအမ်ားက ေခၚေ၀ၚသိထားၾကသည္။ နန္းဟံႏဲြေက်းရြာသည္ စစ္ကိုင္းတိုင္းျဖစ္ေသာ္လည္း ဇိုမီး(ခ်င္း)မ်ိဳးႏြယ္စုမ်ားေနၾကၿပီး ရြာနာမည္သည္လည္း ခ်င္းနာမည္ပင္ျဖစ္သည္။ ဖခင္ျဖစ္သူ သိကၡာေတာ္ရဆရာႀကီး ပါးတြန္႔ဇ၀ုန္႔(Pa Tun Za Vung) သည္ မက္သ ဒစ္အသင္းေတာ္မွ သင္းအုပ္ဆရာျဖစ္ၿပီးမုန္ေသာင္အား မိခင္၀မ္းထဲဲ(၄)လသားအရြယ္တြင္ တြင္ ထားခဲ့ရွာသည္။ မိခင္ ႏူးက်င္းဒိမ္( Nu Ciin Dim) ကလည္း ဆရာ့အား(၉)ႏွစ္သားအရြယ္တြင္ ထားသြားခဲ့ျပန္သည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ (၁၆)ႏွစ္အရြယ္ အကိုႏွင့္ (၁၂)ႏွစ္အရြယ္ အစ္မ ႏွင့္အတူ ဆရာဦးဒမ္ဆြမ္းမုန္သည္ ဘ၀ကို ခါးသီးစြာျဖတ္သန္းခဲ့ရသည္။ဖခင္သင္းအုပ္ဆရာျဖစ္သည့္အားေလ်ာ္စြာ ဆရာတို႔ေမာင္ႏွမသံုးေယာက္သည္ မက္သဒစ္ ဘုရားေက်ာင္း၌ Sunday School သင္ရင္း မိဘမဲ့ကေလးမ်ား ၾကီးျပင္းလာၾကသည္။ ဘုရားေက်ာင္းဥပုဒ္စာေပသင္ခန္းစာေျမာက္မ်ားစြာထဲမွ ῝ငါသည္ သင္တို႔ကို မိဘမဲ႔ျဖစ္ေစျခင္းဌာစြန္႔ပစ္မည္မဟုတ္ ῎ဟူေသာ က်မ္းပိုက္ကေလးကို ဆရာ့အား အသဲစြဲအမွတ္ရေစခဲ့သည္။ ဟုတ္ပါသည္ မိဘမဲ့ကေလးမ်ား၊ အားနည္းေသာသူမ်ားကို ကြယ္ကာေစာင္မေသာ ဘုရားရွင္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ဘုရားပင္မဟုတ္ပါေလာ။

ကယ္တင္ျခင္းစိတ္ခ်မႈရရွိျခင္း
မိရိုးဖလာခရစ္ယာန္အသိုင္းအ၀ိုင္းမွ ၾကီးျပင္းလာၿပီး၊ ဖခင္ကိုယ္တိုင္ သင္းအုပ္ဆရာျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း “ငါေသရင္ ငါ့၀ိညာဥ္ ဘယ္သြားမလဲ” ဟူေသာေမးခြန္းက မသိမသာခ်ိန္းေျခာက္လာခဲ့သည္။ ထိုေမးခြန္း၏အေျဖကို မသိေသးသျဖင္႔ သူ၏ႏွလံုး သားထဲတြင္ ၿငိမ္သက္ျခင္းမရွိသည္သာမက သူ႔ကိုေျဖသိမ္႔ႏိုင္မည္႔ အေျဖမရွိသကဲ႔သို႔ ထင္ျမင္ခံစားလာမခဲ့သည္။ ထိုသို႔ေသာေမးခြန္းမ်ားႏွင့္အတူ အစိုးရနည္းပညာေကာ လိပ္တြင္ ပညာသင္ၾကား ဖို႔ေရာက္ရွိလာသည္။ အေျဖရွာမရေသာေမးခြန္းအား အင္ဂ်င္နီယာေကာင္းတစ္ ေယာက္ျဖစ္ရန္ စိတ္ကူးအိပ္မက္ျဖင့္အစားထိုးကာ သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းေဖာ္မ်ားျဖင့္ ῝ ဘ၀ဆိုတာဘုရားသခင္မပါရွိရင္ လည္း ေပ်ာ္စရာေကာင္းေနပါလား῎ ဟူေသာအေတြးမ်ားပင္၀င္လာေသးသည္။ တစ္ေန႔ . . ရက္တိုေက်ာင္းပိတ္ရက္တစ္ခုတြင္ တုန္လႈပ္စရာသတင္းဆိုးတစ္ခုက သူ႔အား႐ုိက္ခတ္လာသည္။ ေက်ာင္းပိတ္ရက္၌အိမ္ျပန္ရန္ျပင္ဆင္ေနေသာသူ၏ အခ်စ္ ဆံုး သူငယ္ခ်င္းအားရထားဘူတာသို႔ လိုက္ပို႔ ႏႈတ္ဆက္ခဲ႔သည္။  ထိုေန႔ညပိုင္းတြင္သူ၏ သူငယ္ခ်င္းမွာ ရထား မေတာ္တဆျဖစ္မႈေၾကာင္႔ ဆံုးသြားသည့္ သတင္းၾကားရေသာအခါ အံ့ၾသျခင္း၊ ေၾကကြဲျခင္းႏွင့္အတူ ယူၾကံဳးမရျဖစ္ခဲ့ရသည္။ ဤအျဖစ္အပ်က္ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဆရာႀကီး၏ အသက္တာထဲသို႔ တန္ခိုးႀကီးမားစြာ ေနရာယူလာခဲ႔သည္။ မာကု ၈း ၃၆ တြင္῝လူသည္ ဤစၾကာ ၀ဠာကို အၾကြင္းမဲ႔ အစိုးရ ၍ မိမိအသက္၀ိညာဥ္ ႐ႈံုးလွ်င္ အဘယ္ေက်းဇူးရွိသနည္း῎ မိမိ၏ ဘ၀ရည္မွန္းခ်က္ အားလံုးျပည္႔စံုျပီး ေအာင္ျမင္ေသာဘ၀ပိုင္ဆိုင္ရ ေစကာမူ သူ၏ သူငယ္ခ်င္းကဲ႔သို႔ပင္ အခ်ိန္မေရြးေသသြားႏိုင္ပါလား ဟု ဆရာႀကီး သံေ၀ဂရ လာသည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ သူသာေသသြားခဲ႔လွ်င္ သူ႔၀ိညာဥ္က ဘယ္သြားမလဲ ဟူသည္႔ ေမးခြန္းက သူ႔ႏွလံုးသားကိုလႈပ္ႏႈိးလာခဲ႔သည္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္ သခင္ေယရႈ လက္၀ါးကပ္ တိုင္ ေပၚတြင္ လုပ္ေဆာင္ေပးခဲ႔ေသာ အရာမ်ားႏွင္႔ သူ၏ အျပစ္အဖိုးအခကို သခင္ေယရႈက ဆပ္ေပးသြားပံု တို႔ကိုသေဘာေပါက္ နားလည္လာခဲ႔သည္။ ဤသို႔ျဖင္႔ ၁၉၇၄ ခုႏွစ္၊ ႏုိ၀င္ဘာလ (၁) ရက္ေန႔တြင္ ဆရာႀကီးသည္ သခင္ေယရႈကို ကိုယ္ပိုင္ အသက္သခင္ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ယံုၾကည္ လက္ခံခဲ႔သည္။ ေယာဟန္ ၁း၁၂ တြင္ ῝ထိုသူကို လက္ခံသမွ်ေသာ သူတည္းဟူေသာ ကိုယ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ေသာ သူတို႔အား ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ရေသာအခြင္႔ကို ေပးေတာ္မူ၏ ဟု ေဖာ္ျပသည္။သင္းအုပ္ဆရာ၏ သားျဖစ္ရံုႏွင္႔ဘုရားသခင္၏ သားမျဖစ္ႏိုင္ဘဲ သခင္ေယရႈကို လက္ခံယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင္႔သာလွ်င္ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ႏိုင္ျခင္းကို နားလည္ သိရွိလာခဲ႔သည္။

၀ိညာဥ္ေတာ္၌ ႏွစ္ျခင္းကိုရရွိျခင္း
အသက္တာသစ္၌ ေလွ်ာက္လွမ္းရင္ တစ္ႏွစ္ခန္႔ အၾကာတြင္ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ တန္ခိုးသြန္းေလာင္းေသာ အစည္းအေ၀း (Crusade) တစ္ခု၌ ပါ၀င္ခြင္႔ရခဲ႔သည္။ လုကာ ၂၄း၄၉ တြင္ေျပာထားသည္႔့အတိုင္း ထိုအစည္းအေ၀းမွ အျခားေသာ ဘာသာစကားေျပာျခင္းအားျဖင္႔ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၌ ႏွစ္ျခင္းကိုလက္ခံရရွိိခဲ႔သည္။ ဤသို႔ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္၌ ႏွစ္ျခင္းကို လက္ခံရရွိသည္႔ အခ်ိန္မွစ၍သူ႔ ႏွလံုးသား ထဲတြင္ ေပ်ာက္ဆံုးေသာ ၀ိညာဥ္မ်ားအတြက္ ႀကီးမားေသာ၀န္တာ ရွိလာခဲ႔သည္။ ဤအရာက သူ၏အထဲတြင္မီး ကဲ႔သို႔ ေတာက္ေလာင္ျပီး သခင္ေယရႈ၏ဧ၀ံေဂလိတရားကို တစ္ရြာမွ တစ္ရြာသို႔ ေဟာေျပာေ၀ဌေစရန္ လႈံ႕ေဆာ္ေပးခဲ႔သည္။ သို႔ျဖစ္၍ ေက်ာင္းတြင္သာမက ေက်ာင္းအနီးရွိ တပ္စခန္းမ်ား၌ပါ ဧ၀ံေဂလိတရားကို ေဟာေျပာေ၀ဌခဲ႔သည္။ သခင္ေယရႈက῝…သင္တို႔ အေပၚသို႔သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ ဆင္းသက္ ေသာအခါ သင္တို႔သည္ တန္ခိုးကိုရ၍…..ငါ၏သက္ေသျဖစ္ၾက လိမ္႔မည္ ῎ ဟု ေျပာသည္႔အတိုင္း ဆရာႀကီး၏ ႏွလံုးသားထဲတြင္ဧ၀ံေဂလိတရား မီးသည္ ဆက္လက္ ေတာက္ေလာင္ လ်က္ရွိိသည္။

အမႈေတာ္ျမတ္အတြက္ ဆက္ကပ္ျခင္း
ဆရာႀကီးသည္ ဧ၀ံေဂလိတရားကို ပို၍ ေဟာေလေလ၊ဘုရားသခင္အတြက္သူ၏ စိတ္ဆႏၵျပင္းျပမႈမွာ ပိုို၍ ႀကီးမားေလေလ ျဖစ္လာသည္။ သူ႔အသက္တာအတြက္ ဘုရားသခင္၏ အႀကံအစည္ေတာ္ ကိုလည္း တျဖည္းျဖည္းနားလည္လာသည္။ ဆုေတာင္းျခင္း၌ အခ်ိန္မ်ားမ်ားယူၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္အခ်ိန္ျပည္႔ အမႈေတာ္ေဆာင္ရန္ ဘုရားသခင္၏ ေခၚျခင္းကို သိရွိနားလည္လာခဲ႔သည္။ ဤသို႔ျဖင္႔ ၁၉၇၇ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလတြင္ အစိုးရ နည္း ပညာေကာလိပ္ိကုိ စြန္႔ခြာရန္ ဆံုးျဖတ္ၿပီး သခင္ေယရႈ၏ အမႈေတာ္၌ပါ၀င္ဆက္ကပ္ခဲ႔သည္။ ယခင္ကမက္ေမာခဲ့ေသာ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ ျဖစ္ရန္ႏွင့္ ႀကီးပြားခ်မ္းသာေသာ အသက္တာပိုင္ဆိုင္လိုသည္႔ ဆႏၵမ်ားလံုး၀ မရွိေတာ့ပဲ ဘုရားသခင္၏ ေခၚ ျခင္းတရား အတြက္ အသက္ရွင္ရန္ႏွင္႔ဘုရားသခင္၏ ႏိုင္ငံေတာ္အထဲ၌ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိရန္သာ ဆႏၵရွိလာခဲ႔သည္။ ဆရာႀကီးသည္ ဘုရားခင္၏ သစၥာေတာ္ေၾကာင္႔ ၀ါရင္႔ အမႈေတာ္ေဆာင္ မ်ားႏွင္႔အတူ လက္တြဲပါ၀င္ လုပ္ေဆာင္ခြင္႔ ရခဲ႔သည္။ ထိုဆရာႀကီးမ်ားသည္ ခရစ္ယာန္အသက္တာ ႏွင္႔ပတ္သက္၍ သူ၏ ျမင္ဆရာ၊ သင္ဆရာမ်ားျဖစ္ခဲ႔ၾကသည္။

အိမ္ေထာင္ျပဳျခင္း
၁၉၇၇ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လမွစ၍ ခ်င္းျပည္နယ္၊ တီးတိန္ၿမိဳ႕နယ္၊ ထုတ္လိုင္ေက်းရြာ၊ ေအဂ်ီသင္းေတာ္တြင္ သင္းအုပ္ဆရာအျဖစ္စတင္အမႈေတာ္ေဆာင္ခဲ႔သည္။ ေက်းရြာမ်ားတြင္ညပိုင္းႏိႈးထမႈ အစည္းအေ၀းမ်ား စတင္ျပဳလုပ္ေလ့ရွိၾကရာ ထူးျခားေသာ နိမိတ္လကၡဏာမ်ားကို သူ႔အားျဖင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္က အလုပ္လုပ္ခဲ့သည္။ (၂)ႏွစတိုင္္အမႈေတာ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ဘုရားသခင္သည္ သူ၏ ႀကီးမားေသာ အၾကံအစည္ေတာ္အတိုင္း ဆရာႀကီး အတြက္ ေခ်ာေမာလွပေသာ ဆရာမ ၀ုန္ဇေညာင္း(Vung Za Niang)ကို ဘ၀ၾကင္ေဖာ္အျဖစ္ ျပင္ဆင္ေပးခဲ႔ သည္။ ထိုအခ်ိန္က ဆရာမသည္ အစိုးရေက်ာင္းဆရာမတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး ဆရာႀကီး၏ ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင္႔ ျပည္႔၀ေသာ အသင္းသူတစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္သည္။ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး တျဖည္းျဖည္းရင္းႏွီးလာသည္ ႏွင္႔အမွ် ၁၉၇၉ ခုႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လ (၄) ရက္ေန႔တြင္ လက္ထပ္ ထိမ္းျမားခဲ႔ၾကသည္။

မိသားစု
ဆရာႀကီးတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံကို ဘုရားသခင္က သားသမီး ၃ေယာက္ အားျဖင္႔ေကာင္းခ်ီးေပးခဲ႔သည္။ သမီးႀကီး ဒိိမ္႔စန္႔လြန္း (Dim San Lun)၊ သားႀကီး ၀ုန္႔ဆြင္႔ခိုင္(Vungh SuanKhai)ႏွင္႔ သားငယ္ ဇမ္ရွင္းမုန္(Zam Sian Mung) တို႔ျဖစ္သည္။ ဆရာမလည္း ဆရာႀကီးႏွင္႔အတူအမႈေတာ္ျမတ္၌ ပါ၀င္လာသည့္အျပင္ ယခုတြင္ အေမရိကန္ႏိုင္ငံရွိ၊ Tulsa ျမိဳ႕၊ Full Gospel Assembly, Tulsa Churchတြင္ သင္းအုပ္ဆရာအျဖစ္အား ဦးေဆာင္ေနပါသည္။ ဘုရားသခင္ကို ခ်စ္ေသာမိသားစုု ဘ၀၌ေပ်ာ္ရႊင္ၾကသည္။ ဆရာႀကီးက သူ၏ မိသားစုကို ῝ ဘုရားသခင္ႏွင္႔ အတူ ေလွ်ာက္လွမ္းေသာမိသားစု ῎  ဟု ေခၚခ်င္ေနမိသည္။

က်မ္းစာေက်ာင္းတက္ျခင္း
ဆရာႀကီးတို႔ ႏွစ္ဦးလက္ထပ္ၿပီး တစ္ႏွစ္အၾကာတြင္ ဘုရားသခင္သည္ ဆရာႀကီးကို အိႏိၵယႏိုင္ငံသို႔ က်မ္းစာေက်ာင္းတက္ရန္လမ္းဖြင္႔ေပးခဲ႔သည္။ ထိုအခ်ိန္က ႏိုင္ငံျခားသိုု႔ သြား၍ ဓမၼပညာဆည္းပူးရန္ ဟူသည္ အလြန္ခက္ခဲသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ မရ ရသည္႔ နည္းလမ္းျဖင္႔သြားေရာက္ စြန္႔စားခဲ႔ရသည္။ ေတာထဲတြင္ ၅ ရက္တာ ေျခလ်င္ခရီးျဖင့္႔ ခက္ခဲပင္ပန္းစြာ သြားခဲ့ရသည္။ ဆရာႀကီးသည္ ထိုေက်ာင္းတြင္ ၂ ႏွစ္ ပညာသင္ၿပီးေနာက္ ဆရာ မေညာင္းကို ေခၚရန္ ေခတၱ ခဏျပန္လာခဲ႔သည္။ ထိုမွ သူတို႔ႏွစ္ဦး ၅ရက္တာေျခလ်င္ခရီးျဖင္႔ ျပန္သြားခဲ႔သည္။ ဤခရီးသည္ ဆရာႀကီးတို႔ ႏွစ္ဦးအတြက္ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင္႔ စြန္႔စားရေသာ ခရီးျဖစ္ခဲ႔သည္။ အလြန္ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္း၍ လံုၿခံဳမႈမရွိသည္႔ လမ္းခရီး ျဖစ္ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္၏ ေခၚျခင္းတရား အတြက္ ဇြဲ၊ လံု႔လ မေလွ်ာ႔ဘဲ ႀကိဳးစား ရပ္တည္ခဲ႔ရသည္။ ႏိုင္ငံကူး လက္မွတ္မရွိ၊ ပို္က္ဆံမရွိ၊ ေထာက္ပ႔ံမည္႔သူ မရွိသည္႔ အေျခအေနတြင္ ဆရာႀကီးတို႔၏ တစ္ခုတည္းေသာ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္မွာ ယုံၾကည္ျခင္းကို ဘုရားသခင္၌သာ ထားရွိရန္ႏွင္႔  သူ၏ အံၾသဖြယ္ေကာင္းေသာ ေထာက္ပံ႔မႈကို ေစာင္႔ဆိုင္းရန္သာျဖစ္ခဲ႔သည္။

ထိုသို႔ က်မ္းစာေက်ာင္း တက္ေနစဥ္ ဘုရားသခင္က ဆရာႀကီးကို ႐ူပါရုံအားျဖင္႔ စကားေျပာလာသည္။ ῝ ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ သခင္ေယရႈကို ဗဟိုျပဳေသာႏိုင္ငံ ျဖစ္လိမ္႔မည္ ῎ ဟူ၍ ျဖစ္ သည္။ အေျခအေန အရ ထို႐ူပါရုံသည္ ယံုၾကည္ရ ခက္ခဲလွသျဖင္႔ ဆရာႀကီး၏ ဇာတိ အေသြးအသားက အဆိုပါ ႐ူပါရုံကို ဆန္႔က်င္ရန္ ဆင္ျခင္ရွာမိေသးသည္။ ဆရာႀကီး၏ ဇာတိစိိတ္ႏွင္႔ သံသယတို႔ကို ပတ္၀န္းက်င္ အေျခအေနကလည္းေထာက္ခံေန သလို ျဖစ္ခဲ႔သည္။ အေၾကာင္းမွာ ထိုအခ်ိန္က ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ရွိေသာ ယံုၾကည္သူ ခရစ္ယာန္သည္ ပမာဏအားျဖင္႔ နည္းလြန္းလွ၍ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ဆရာႀကီးသည္ ဆုေတာင္းရင္း῝ ဒီအရာက ဘယ္လိုျဖစ္ႏိုင္မလဲ ῎ ဟုဘုရားသခင္ကို ေမးခြန္းထုတ္ခဲ႔သည္။ ထိုအခါ ဘုရားသခင္က῝ ဤအမႈသည္ ဗိုလ္ေျခအားျဖင္႔ မဟုတ္၊ အာဏာတန္ခိုးအားျဖင္႔ မဟုတ္၊ ငါ႔၀ိညာဥ္အားျဖင္႔ျဖစ္လိမ္႔မည္ ῎ဟုအေျဖေပးခဲ႔သည္။ဤသို႔ျဖင္႔ ဆရာႀကီးသည္ ဘုရားသခင္ က နည္းလမ္းမ်ား ျပင္ဆင္ေပးရန္ အတြက္ထိုႏွစ္တစ္ႏွစ္လံုး၌ ဆက္လက္ ဆုေတာင္းခဲ႔သည္။

ထိုအခါ ဘုရားသခင္သည္ ဆရာႀကီးအား ျမန္မာႏိုင္ငံကို ခရစ္ေတာ္၏ဧ၀ံေဂလိတရားျဖင္႔ လႈပ္ခတ္ႏိုင္ရန္ အတြက္ ႏိုင္ငံ၏ ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ပထမဆံုး လႈပ္ခတ္ရန္ လိုအပ္သည္ဟု ရွင္းလင္းတိက်စြာ ေဖာ္ျပလာခဲ႔သည္။ ေယဘုယ်အားျဖင္႔ႏိုင္ငံေရး၊ စီးပြားေရးႏွင္႔ ၀ိညာဥ္ေရး ထိုးေဖာက္မႈ ရရန္အတြက္ၿမိဳ႕ေတာ္မ်ားသည္ အလြန္အေရး ႀကီးေသာ ေနရာျဖစ္သည္။သို႔ျဖစ္၍ႏိုင္ငံ၏ၿမိဳ႕ေတာ္၌ ခရစ္ေတာ္ကို ကိုးစား၍ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင္႔ ျပည္႔၀ေသာလူတစ္ေသာင္း အနည္းဆံုး ရွိရန္ႏွင္႔ ခရစ္ေတာ္၏ ဧ၀ံေဂလိ တရားအတြက္အမွန္တကယ္ စိတ္ဆႏၵျပင္းျပေသာ အသင္းသားရွိသည္႔ ခြန္အားႀကီးေသာ အသင္းေတာ္တည္ေထာင္ရန္ ျဖစ္သည္။

ထိုေတာက္ေလာင္ေနသည္႔ ယံုၾကည္သူမ်ား အားျဖင္႔ႏိုင္ငံတစ္ခုလံုး၌ ႏႈိးထမႈမီး ထြန္းေတာက္လာမည္ ျဖစ္သည္။ ၿမိဳ႕မ်ား၊ရြာမ်ားသည္ ခရစ္ေတာ္ထံ ေရာက္ရွိလာၿပီး တိုင္းႏိုင္ငံ တစ္ခုလံုး၌ အသင္းေတာ္မ်ား တည္ေထာင္ျခင္း အားျဖင္႔ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ လူမ်ားသည္ခရစ္ေတာ္၏ ကယ္တင္ျခင္းဆိုင္ရာ အသိပညာမ်ားကို ရရွိလာမည္ ျဖစ္သည္။

ဘုရားသခင္သည္ ဆရာႀကီးအား ေနာက္ထပ္ အခ်က္တစ္ခ်က္ကို တိတိက်က်ေျပာခဲ႔သည္။ ၎မွာ သူတစ္ပါး လုပ္ေဆာင္ေအာင္ျမင္ ျပီးသား အရာေပၚတြင္အခန္႔သင္႔၀င္ျပီး လုပ္ေဆာင္ရန္ မဟုတ္ဘဲ အသစ္ေသာ အဖြဲ႕အစည္းကို စတင္ရန္ျဖစ္သည္။ ေရာမ ၁၅း၂၀ တြင္ ေပါလုသည္ သူတစ္ပါး တည္ေဆာက္ၿပီးသားအုတ္ျမစ္ေပၚတြင္ ထပ္မေဆာက္ဘဲ ခရစ္ေတာ္ကို မသိေသးေသာ သူမ်ားထံ၌သာ ဧ၀ံေဂလိတရား ေဟာေျပာရန္ စိတ္အားထက္သန္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပသည္။ ဆရာႀကီး အေနႏွင္႔ လည္း ဘုရားသခင္ေျပာသည္႔ လမ္းညႊန္ခ်က္၊ ရူပါရုံႏွင္႔ အႀကံအစည္ေတာ္အတ္ိုင္း လုပ္ေဆာင္ရန္ ဆႏၵျပင္းျပခဲ႔သည္။

စိန္ေခၚမႈႏွင့္ေတြ႕ၾကံဳရျခင္း
ဆရာႀကီးတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံသည္ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္တြင္ Southern Asian Bible College မွ ဘြဲ႕ရၿပီးေနာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ ျပန္လာခဲ႔သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ခ်က္ခ်င္းမသြားေသးဘဲ ထုတ္လိုင္ရြာ၌ပင္ ဆက္လက္အမႈေတာ္ေဆာင္ခဲ႔ၾကသည္။ ေက်ာင္းတက္ေနစဥ္ အတြင္းက ဘုရားသခင္ ေပးထားသည္႔ ရူပါရုံအေၾကာင္းကို ၁၉၈၇ ခုႏွစ္က်မွ သူတပါးထံ ေျပာထုတ္ခဲ႔သည္။ ၎သတင္းကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ေနထိုင္သည္႔ ေဒၚဇမ္းက်ိန္က ၾကားရေသာအခါ သူ၏ေနအိမ္၌ အသင္းေတာ္ စတင္ရန္ ဆရာႀကီးကို ကမ္းလွမ္းခဲ႔သည္။ ထိုကမ္းလွမ္းခ်က္အရ ဆရာႀကီးတို႔ မိသားစုသည္ ရင္ခုန္စြာျဖင္႔ ရန္ကုန္ခရီးစဥ္ကို စတင္ ေျခလွမ္းလွမ္းခဲ႔သည္။ ထိုသို႔ ထြက္ခြာသည္႔အခ်ိန္တြင္ ဆရာႀကီးတို႔တြင္ ေငြေၾကး အနည္းငယ္သာ ရွိခဲ႔သည္။ မႏၲေလးၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ေသာအခါ ဆိုရွယ္လစ္အစိုးရက ေငြေၾကးတခ်ဳိ႕ကိုတရား၀င္ေငြ အျဖစ္မွ ရပ္စဲလိုက္သည္႔ အမိန္႔ထုတ္ျပန္ခဲ႔သျဖင္႔ ဆရာႀကီးတို႔တြင္ ပါလာ သည္႔ ေငြေၾကးအားလံုး ညတြင္းခ်င္းပင္ တရားမ၀င္ေငြျဖစ္သြားခဲ႔သည္။ ဆရာႀကီးသည္ ဘာလုပ္ရမွန္း မသိေလာက္ေအာင္စိတ္ပ်က္သြားခဲ႔သည္။ သို႔ေသာ္ ထိုညတြင္ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔အား မႆ ဲ၁၆း၁၈ အားျဖင္႔ စကားေျပာခဲ႔သည္။ ၎မွာ ῝ ဤေက်ာက္ေပၚမွာ ငါ႔အသင္းကိုငါတည္ေဆာက္မည္။ ထိုအသင္းကို မရဏာႏိုင္ငံ၏ တံခါးတို႔သည္ မႏိုင္ရာ῎ ဟူ၍ျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ သခင္ေယရႈက ῝ ငါ႔အသင္းကို ေငြေၾကးေပၚမွာ တည္ေဆာက္မယ္လို႔ ငါေျပာခဲ႔သလား ῎ ဟုေမးသည္။ ဆရာႀကီးက ῝ မေျပာခဲ႔ပါဘူး ῎ဟုျပန္ေျဖသည္။ သခင္ေယရႈက သူ႔အသင္းကို ဤေက်ာက္ေပၚမွာ ေဆာက္မည္ဟုသာ ေျပာခဲ႔သည္။ ῝ဤေက်ာက္ ῎  ဆိုသည္မွာ သခင္ေယရႈ ကိုယ္တိုင္ပင္ ျဖစ္သည္။ တဖန္ ဘုရားသခင္က ဆရာႀကီးကုိ ῝ ခရစ္ေတာ္၌သာ တည္ေနပါ၊သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္၌သာ တည္ေနပါ၊ ငါ႔အသင္းကို ငါကိုယ္တိုင္ တည္ေဆာက္မည္ ῎ ဟူ၍ဆက္ေျပာခဲ႔သည္။
ထို႔အျပင္ ῝ ကနဦး အသင္းေတာ္ေတြ တည္ေဆာက္တုန္းကတမန္ေတာ္ေတြမွာ ပိုက္ဆံ ဘယ္ေလာက္ရွိလို႔လဲ  ῎ ဟု  ဆရာႀကီးကိုဆက္ေမးခဲ႔သည္။ ထိုအခါ ဆရာႀကီးသည္ တမန္ေတာ္၀တၴဳ အခန္းႀကီး ၃ တြင္ေဖာ္ျပေသာ တင္႔တယ္တံခါး၀တြင္ ေတာင္းစားေနသည္႔ ေျခမသန္သူလူတစ္ေယာက္ႏွင္႔  ေပတရုႏွင္႔ ေယာဟန္တို႔ အေၾကာင္းကို သတိရသြားသည္။ ထိုေျခမစြမ္းေသာ သူက ပိုက္ဆံေတာင္းေသာ အခါ ေပတရုက သူတို႔မွာေရႊ ၊ေငြ မရွိသည္႔ အေၾကာင္း ၊ သို႔ေသာ္ သူတုိ႔မွာ ရွိေသာ အရာကိုေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ နာဇရက္ၿမိဳ႕သား ေယရႈခရစ္၏နာမ၌ လမ္းေလွ်ာက္ပါဟု အမိန္႔ေပးခဲ႔သည္။ ထိုအခါ ေျခမစြမ္းသူမွာ ခုန္ေပါက္လ်က္လမ္းေလွ်ာက္ပါေတာ႔သည္။ ထိုနိမိတ္လကၡဏာေၾကာင္႔ လူေပါင္း ငါးေထာင္ေက်ာ္သည္ကယ္တင္ျခင္း ရရွိခဲ႔သည္။

ဘုရားသခင္သည္ ထိုိအမွန္တရားကို ဆရာႀကီး၏ ႏွလံုးသားထဲ၌ထည္႔ေပးၿပီး သူ၏ အႀကံအစည္ေတာ္အတြက္ ယံုၾကည္ျခင္းကို ေမြးဖြားေပးခဲ႔သည္။ အသင္းေတာ္ဟူသည္ ေငြေၾကးအားျဖင္႔ တည္ေဆာက္၍ ရေသာ အရာမဟုတ္ဘဲ သခင္ေယရႈနာမ၏တန္ခိုးေတာ္ႏွင္႔ ဘိသိက္ေပးမႈကို အသံုးျပဳျခင္းအားျဖင္႔သာတည္ေဆာက္ႏိုင္သည္။

ေနာက္ဆံုးတြင္ ဘုရားသခင္သည္ ဆရာႀကီးအား ῝ ငါ႔အသင္းကိုငါတည္ေဆာက္မယ္၊ သင္ေဆာက္ရမွာ မဟုတ္ဘူး၊ ခရစ္ေတာ္၌သာ တည္ေနပါ၊ ငါခိုင္းသမွ် အရာေတြကို ယံုၾကည္ျခင္းႏွင္႔ နာခံျခင္းျဖင္႔လုပ္ပါ ῎ဟုေျပာခဲ႔သည္။ ဘုရားသခင္သည္ ဆရာႀကီးကို သူ၏ သစၥာတရားျဖင္႔ သြန္သင္ၿပီးရႈပ္ေထြးေနသည္႔ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ခြန္အားေပးခဲ႔သည္။ ဤသို႔ျဖင္႔ ဆရာႀကီးတို႔မိသားစုသည္ ဘုရားသခင္၏ အႀကံအစည္ေတာ္ထဲတြင္ လႈပ္ရွားရန္အတြက္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ဆက္လက္ခရီးႏွင္ ခဲ႔ၾကသည္။

အသင္းေတာ္စတင္ျခင္း
၁၉၈၇ ခုႏွစ္ ၊ စက္တင္ဘာလ(၁၃) ရက္ေန႔တြင္ ဆရာႀကီးတိုိ႔မိသားစုႏွင္႔ အျခား ယံုၾကည္သူတခ်ဳိ႕တို႔သည္ ႏူးဇမ္းက်ိန(Nu Zam Cing)၏ အိမ္၌၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း စတင္ျပဳလုပ္ခဲ႔သည္။ ဤ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းသည္ယခု Full Gospel Assembly ဟု လူအမ်ား သိေနၾကသည္႔ အသင္းေတာ္၏ ႏွိမ္႔ခ်စြာအစျပဳ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ အသင္းေတာ္ငယ္ေလး ျဖစ္ေသာ္လည္း သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ဘိသိက္ေပးမႈ အတူပါရွိေသာေၾကာင္႔ ၀တ္ျပဳအစည္းအေ၀း၌ အံ႔ၾသဖြယ္ရာနိမိတ္လကၡဏာမ်ား၊ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းျခင္းမ်ား၊ နတ္ဆိုး၏ ေျခေႏွာင္မႈမွ လြတ္ေျမာက္ျခင္းႏွင္႔ ၀ိညာဥ္ေတာ္၌ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းမ်ား ႀကံဳေတြ႕ခံစားခဲ႔သည္။ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ရွင္းလင္းေသာ ေဖာ္ျပခ်က္တို႔ကိုလည္း ခံစားရရွိခဲ႔ၾက၏။

ထိုကာလတြင္ ဘုရားသခင္ကို အသံက်ယ္က်ယ္ႏွင္႔ ၀မ္းေျမာက္စြာခ်ီးမြမ္းကိုးကြယ္ ၾကေသာေၾကာင္႔ အိိမ္နီးခ်င္းတို႔၏ ခဲႏွင္႔ေပါက္ျခင္းကို မၾကာခဏ ခံရခဲ႔ၾကသည္။ သူတို႔သည္ အသင္းေတာ္ကို ဖယ္ရွားလိုၾကသည္။ အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေက်ာက္ခဲမ်ားႏွင္႔ တုတ္မ်ားကို ကိုင္ေဆာင္၍အသင္းေတာ္ကို ဆန္႔က်င္ခဲ႔ၾကသည္။ ခ်ီးမြမ္းကိုးကြယ္ ၀တ္ျပဳျခင္း မျပဳလုပ္ေတာ႔ရန္ အတြက္ ဆရာႀကီးသည္ အႀကိမ္ႀကိမ္ လက္မွတ္ထိုးခဲ႔ရၿပီး ရပ္ကြက္ လူႀကီး မ်ားႏွင္႔လည္း မၾကာခဏညိွႏႈိင္းခဲ႔ရသည္။ အထူးသျဖင္႔ စေနေန႔ေရာက္တိုင္း ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းသည္ဆရာႀကီးထံ အၿမဲ၀င္ေရာက္လာခဲ႔သည္။ အေၾကာင္းမွာ တနဂၤေႏြေန႔ ၀တ္ျပဳအစည္းအေ၀းတြင္ ဘာမ်ားျဖစ္ဦးမလဲ ဟူသည္႔အေတြးက ဆရာႀကီးကိုစိုးရိမ္ေျခာက္ျခား ေစခဲ႔ေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ တစ္ခုေသာ စေနေန႔မနက္္တြင္ ဘုရားသခင္က သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္အားျဖင္႔ ဆရာႀကီးကို စကားေျပာခဲ႔သည္။ ῝ေတာေခြးစုထဲသို႔သိုးတို႔ကို ေစလႊတ္သကဲ႔သို႔ သင္တို႔ကို ငါေစလႊတ္၏ ῎  ဟူသည္႔ သခင္ေယရႈ၏ စကားကို ျပန္လည္ သတိရေစျခင္းျဖစ္သည္။ ေယရႈေျပာသည္႔ ေတာေခြးတို႔၏ ႏွိပ္စက္တတ္ေသာ သေဘာသဘာ၀ကို ဆရာႀကီး ေကာင္းစြာ သေဘာေပါက္ခဲ႔သည္။သူတုိ႔သည္ သိုးမ်ားကို စားမည္။ တိုက္ခိုက္မည္။ သတ္ျဖတ္မည္သာ ျဖစ္သည္။ တစ္ဖန္ ဘုရားသခင္က ဆရာႀကီးကိုု῝ဧ၀ံေဂလိ တရားအတြက္ ဆိုရင္ဘယ္လို အဖိုးအခ ပဲ ျဖစ္ျဖစ္  ေပးဆပ္လိုပါတယ္လို႔ ေျပာခဲ႔တယ္ မဟုတ္လား၊ အခုဘာျဖစ္လို႔ ပတ္၀န္းက်င္ အေျခအေနေၾကာင္႔ ေၾကာက္ရြံ႕ေနတာလဲ ῎ ဟု စကားေျပာခဲ႔သည္။ ဤစကားသည္ ဆရာႀကီး၏ ႏွလံုးသားကို အသစ္တစ္ဖန္စိန္ေခၚခဲ႔သည္႔ စကားျဖစ္သည္။

ထို႔ေနာက္ ဆရာႀကီးသည္ ဘုရားသခင္ထက္ ပတ္၀န္းက်င္အေျခအေနမ်ားကို ပို၍ အာရုံစိုက္မိခဲ႔သည္႔ မိမိ၏ အျပစ္မ်ားကို ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ခဲ႔သည္။῝ကိုယ္ေတာ္၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ အျပစ္မရွိဘဲႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္႔ အျပစ္အားလုံုး ကိုယ္စား ရိုက္ႏွက္ျခင္း၊ နာက်င္ျခင္းႏွင္႔ေသျခင္းကို ယူသြားၿပီးပါၿပီ။ အျပစ္ရွိေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေသျခင္းကိုဘာေၾကာင္႔ ေၾကာက္ရမည္နည္း ῎ဟု ျပန္လည္ ဆက္ကပ္ခဲ႔သည္။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍
ဆရာႀကီးသည္ သူ႔ကို အလြန္ ဒုကၡေရာက္ေစသည္႔ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမွလြတ္ေျမာက္ျခင္းကို ထူးဆန္းစြာ ရရွိခဲ႔သည္။

လစဥ္(၁၀)ရက္ အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္း
ထုိသို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕စြန္၌ ၀တ္ျပဳ အစည္းအေ၀း ျပဳလုပ္သည္႔ ကာလအတြင္း ညွင္းပန္းႏွိပ္စက္မႈမ်ား မၾကာခဏ ႀကံဳေတြ႕ခဲ႔ရသည္႔ အတြက္ၿမိဳ႕လယ္၌ အသင္းေတာ္ေျပာင္းေရႊ႕ရန္ ဆႏၵရွိခဲ႔ၾကသည္။ တက္ေရာက္ ပါ၀င္ၾကမည္႔ယံုၾကည္သူမ်ား အတြက္လည္း သြားေရးလာေရးမွာ ပို၍ အဆင္ေျပလာမည္ ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္က လူ ၅၀ ဆန္႔မည္႔ တိုက္ခန္းတစ္ခန္း ဌားရမ္းရန္ အတြက္တစ္သိန္းခြဲခန္႔ လိုအပ္သည္။ ဤေငြပမာဏသည္ အသင္းေတာ္၏ တတ္ႏိုင္သည္႔အတိုင္းအတာထက္ မ်ားစြာ ေက်ာ္လြန္ခဲ႔သည္။ အေၾကာင္းမွာ တနဂၤေႏြေန႔တြင္ အလွဴေငြ ၁၀၀ က်ပ္ခန္႔သာ ရရွိေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ တစ္သိန္းခဲြခန္႔သည္ အသင္းေတာ္အတြက္ ေတာင္ႀကီးအလားျဖစ္ခဲ႔သည္။ သို႔ေသာ္ ဘုရားသခင္သည္ ေတာင္မ်ားကို ေရြ႕ေစေသာသူ ျဖစ္သည္။ သူ႕ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင္႔ ဤေငြေၾကး ေတာင္ႀကီးေရြ႕သြားမည္ဟု ယံုၾကည္ခဲ႔ၾကသည္။

ထိုအခ်ိန္မွစ၍ အသင္းေတာ္၌ (၁၀) ရက္ အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္းကို စတင္ျပဳလုပ္ ခဲ႔ၾကသည္။ ဤကဲ႔သို႔ ဆုေတာင္းျခင္းအားျဖင္႔ ဘုရားသခင္သည္ တစ္ခုခုကို လုပ္ေဆာင္ေပးမည္ဟု ယံုၾကည္ခဲ႔ၾကသည္။ ဘုရားသခင္သည္ Jehovah Jireh ျဖစ္သည္႔နည္းတူ ယံုၾကည္သူမ်ား၏ လိုအပ္ခ်က္အားလံုး ျပည္႔စံုေစရန္ တတ္ႏိုင္ေသာသူ ျဖစ္သည္။ ေနာက္တစ္လတြင္လည္း ῝ေတာင္းေလာ႔၊ ေတာင္းလွ်င္ ေပးမည္ ῎ ဟူသည္႔
ကတိေတာ္ကို စြဲကိုင္ရင္း ေနာက္ထပ္ (၁၀) ရက္ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းခဲ႔ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ဘာမွ ထူးျခားမလာေသးေပ။ တတိယလ ကုန္သြားျပီ။ ထူးျခားမႈ မျပေသး။ သို႔ေသာ္ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင္႔ ဆက္လက္ဆုေတာင္း ခဲ႔ၾကသည္။ စတုတၴလ တြင္လည္း ထိုးေဖာက္မႈ မရရွိေသးေခ်။ ဆက္လက္၍ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ဆုေတာင္းခဲ႔ ၾကသည္။ ေငြေၾကးလိုအပ္ခ်က္ အဆင္မေျပ ေသးေသာ္လည္း ဘုရားသခင္၏ မ်က္ေမွာက္ေတာ္၌ ယံုၾကည္ျခင္း တိုးပြားလာၿပီး ေကာင္းႀကီး ရရွိၾကသည္။ ပဥၥမလ၊ ဆဌမလ အထိ အေျဖမရရွိေသး ေသာ္လည္း အေျဖရသည္႔အထိ ဆုေတာင္းျခင္းကို ရပ္တန္႔ျခင္း မျပဳရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ႔ၾကသည္။ ဆဌမလ၏ အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္း ၿပီးဆံုးၿပီးေနာက္ ဆရာႀကီးသည္ မႏၲေလးၿမိဳ႕ရွိ အသင္းေတာ္တစ္ပါး၌ ခ်ီးမြမ္းျခင္းႏွင္႔ ကိုးကြယ္ျခင္း သင္တန္းပို႔ခ်ရန္ သြားေရာက္ခဲ႔သည္။ သင္တန္းအၿပီး အိမ္ျပန္ခါနီးတြင္ ႏွစ္ျခင္းမိသားစု တစ္စုက ဆရာႀကီးကို ဖိတ္ေခၚခဲ႔သည္။ သူတို႔ မိသားစုကို ဆုေတာင္းေပးၿပီးေနာက္ အိမ္ရွင္မိသားစုကလည္း ဆရာႀကီး၏ အသင္းေတာ္အတြက္ ေငြေၾကးလိုအပ္ခ်က္ကို ဆုေတာင္းေပးခဲ႔သည္။

အတန္ၾကာ ဆုေတာင္းၾကၿပီးေနာက္ အိမ္ရွင္က ဆရာႀကီးကို ῝ ပိုက္ဆံဘယ္အခ်ိန္မွာ လိုအပ္မလဲ ῎ ဟု ေမးသည္။ ဆရာႀကီးက῝အခုလိုေနတာ ῎  ဟုျပန္ေျဖသည္။ ထိုအခါ အိမ္ရွင္က ῝ ဆရာ႔ကို ဆုေတာင္းေပးျပီးခ်င္း ဆရာ႔အသင္းေတာ္ အတြက္ လိုအပ္တဲ႔ တစ္သိန္းခဲြကို ကၽြန္ေတာ္ေပးႏိုင္မယ္လို႔ယံုၾကည္တယ္။ ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီမွာ ေငြသားမရွိေပမဲ႔ အိမ္ႏွင္႔ ကားကို ေရာင္းလို႔ရပါတယ္။ ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ အသင္းေတာ္ဟာ ႀကီးမားတဲ႔ အခက္အခဲ႔မရွိသင္႔ပါဘူး။ ေနာက္ (၁၀) ရက္ေလာက္မွာ ပိုက္ဆံလာယူပါ ῎ ဟုျပန္ေျပာခဲ႔သည္။ (၁၀) ရက္ အၾကာတြင္ အသင္းေတာ္ အတြက္ လိုအပ္သည္႔ တစ္သိန္းခဲြကို အမွန္တကယ္ ရရွိခဲ႔သည္။ ဘုရားသခင္သည္ ယံုၾကည္သူမ်ား၏ ဆုေတာင္းခ်က္မ်ားကို အေျဖေပးရန္သစၥာရွိေသာ ဘုရားျဖစ္သည္။ ဤ အရာသည္ အသင္းေတာ္အတြက္ ဘုရားသခင္၏ ပထမဆံုးအံ႔ၾသဖြယ္ ေထာက္ပံ႔မႈႏွင္႔ ဆရာႀကီးအတြက္လည္း ထိုမွ်ေလာက္ ႀကီးမားေသာ ေငြေၾကးပမာဏကို ပထမဆံုး ျမင္ဖူးျခင္းပင္ ျဖစ္ေတာ႔သည္။ ဤေငြေၾကးသည္ ဆရာႀကီး၏ ယံုၾကည္ျခင္းအတြက္ မွတ္ေက်ာက္တစ္ခု ျဖစ္သည္႔အျပင္ အသင္းေတာ္ သမိုင္းအတြက္ မွတ္တိုင္တစ္ခုလည္း ျဖစ္ခဲ႔သည္။ ဆရာႀကီးသည္ မႏၲေလးမွ ေငြေၾကးယူေဆာင္လာၿပီး အသင္းေတာ္သို႔ ျပန္လာခ်ိန္တြင္း သူ၏ ႏွလံုးသားထဲ၌ ၀မ္းေျမာက္ျခင္း ျပည္႔လွ်ံေနၿပီး ပါးစပ္မွလည္း ဘုရားသခင္ကို တတြတ္တြတ္ ခ်ီးမြမ္းခဲ႔သည္။ ခ်က္ခ်င္းပင္အသင္းေတာ္ အတြက္ တိုက္ခန္းတစ္ခန္းကို ဌားလိုက္သည္။ တန္ခိုးႀကီးေသာ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းျခင္း၏ ခ်ဳိျမန္မႈကို သိရွိျပီး အံ႔ၾသဖြယ္ ေကာင္းသည္႔ အေတြ႕အႀကံဳ ရရွိၿပီးေနာက္ အသင္းေတာ္၌ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းျခင္းကို ဆက္လက္ျပဳလုပ္ခဲ႔သည္။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍ ယေန႔အထိ Full Gospel Assembly အသင္းေတာ္သည္ လ၏ ပထမ (၁၀) ရက္တြင္ အၿမဲအစာေရွာင္ဆုေတာင္းလ်က္ ရွိသည္။

အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္းသည္ အသင္းေတာ္၏ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း၌ ဘုရားသခင္၏ မ်က္ေမွာက္ေတာ္ႏွင္႔ ဘိသိက္ျခင္း သက္ေရာက္ရန္ အေရးႀကီးသည္႔ အရာျဖစ္သည္။ စည္းလံုးမႈကို တည္ေဆာက္ေစၿပီး ဘုရားသခင္ အတြက္ ျပင္းျပေသာဆႏၵႏွင္႔ ဧ၀ံေဂလိ တရားအတြက္ ၀န္တာ ရွိေစရန္လည္း ခြန္အားေပးခဲ႔သည္။ ထို႔အျပင္ အသင္းသား ၅ ေယာက္ ခန္႔ႏွင္႔ စတင္ခဲ႔ေသာ အသင္းေတာ္သည္ ယခု (၂၆) ႏွစ္ အၾကာတြင္ အသင္းသား ( ၅၀၀၀) ေက်ာ္ တိုးပြားလာျခင္းႏွင္႔ အခ်ိန္ျပည္႔ အမႈေတာ္ေဆာင္ (၇၈) ဦး ရွိျခင္းသည္လည္း အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းျခင္း၏ အသီးအပြင္႔ပင္ ျဖစ္သည္။ အသင္းေတာ္၌ (၁၀) ရက္ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းျခင္း အျပင္ အမ်ဳိးသမီးအဖဲြ႕၊ Sunday School အဖဲြ႕ႏွင္႔ လူငယ္အဖဲြ႕ တို႔၏ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းျခင္းကိုလည္း လစဥ္ ျပဳလုပ္လ်က္ ရွိသည္။ အစပိုင္းတြင္ အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္း၌ ၄၊ ၅ ေယာက္သာ ပါ၀င္ၾကေသာ္လည္း ယခုအခ်ိန္တြင္ အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္း၏ တန္ခိုးကို လူအမ်ားနားလည္ သေဘာေပါက္လာၾကသျဖင္႔ လစဥ္လူမ်ားစြာ လာေရာက္ ဆုေတာင္းၾကသည္။ တိုင္းႏိုင္ငံႏွင္႔ လူမ်ားစြာ ေကာင္းႀကီးရၾကေစရန္ ပိုက္လိုင္းသဖြယ္ ဆက္သြယ္ေပးသည္႔ ဆုေတာင္းသူရဲေကာင္းမ်ား အားျဖင္႔ ဘုရားသခင္သည္ အသင္းေတာ္ကို တည္ေဆာက္ ေကာင္းႀကီးေပးလွ်က္ရွိသည္။

အသင္းေတာ္၏ ဌာနမ်ား

ဘုရားသခင္၏ သာသနာေတာ္ သာ၍ က်ယ္ျပန္႔ရန္ႏွင္႔ ယံုၾကည္သူမ်ား ခရစ္ယာန္ အသက္တာ၌ ရင္႔က်က္ႀကီးထြား ႏိုင္ရန္အတြက္ အသင္းေတာ္၌ ဧ၀ံေဂလိႏွင္႔ သာသနာျပဳဌာန၊ ကေလးသာသနာျပဳဌာန၊ လူငယ္သာသနာျပဳဌာန၊ အမ်ဳိးသမီးဌာန၊ စာေပဌာန၊ မိဘမဲ႔ကေလးမ်ား ျပဳစုေစာင္႔ေရွာက္ေရးဌာန၊ ေတးဂီတဌာန၊ လူမႈေရးဌာနႏွင္႔ ဓမၼပညာဌာန တို႔ကို ဖဲြ႕စည္း ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။

က်မ္းစာေက်ာင္းဖြင္႔လွစ္ျခင္း (FGBTC)
ဘုရားသခင္သည္ ခရစ္ေတာ္အတြက္ သူရဲေကာင္း မ်ားစြာကိုေမြးထုတ္ေပးသည္႔ Full Gospel Bible Training Centre က်မ္းစာေက်ာင္းကို ၁၉၉၆ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ ဖြင္႔လွစ္ခြင္႔ ေပးခဲ႔သည္။ ေက်ာင္းကို ဒီပလိုမာခ်ီးျမွင္႔သည္႔ ကိုးလ သင္တန္းအျဖစ္ စတင္ခဲ႔သည္။ ယခုအခါ ဤေက်ာင္းမွ ေမြးထုတ္ခဲ႔သည္႔ ေက်ာင္းသား/ ေက်ာင္းသူမ်ားသည္ အမႈေတာ္ျမတ္တြင္ စြမ္းစြမ္းတမံ လုပ္ေဆာင္ေနၾကၿပီ ျဖစ္သည္။တစ္ဖန္ အမႈေတာ္ျမတ္တြင္ လက္ေတြ႕က်က် ပါ၀င္လုပ္ေဆာင္မည္႔ေရွ႕ေျပး သူရဲေကာင္းမ်ားကို ေမြးထုတ္ေပးရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင္႔ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္ မွစ၍ Full Gospel School of Mission က်မ္းစာေက်ာင္းကို ဒုတိယႏွစ္ သင္တန္းအျဖစ္ ဖြင္႔လွစ္ႏိုင္ခဲ႔သည္။

ဧ၀ံေဂလိႏွင္႔ သာသနာလုပ္ငန္း
ႏိုင္င္ငံတစ္၀န္းလံုးကို ဧ၀ံေဂလိတရားျဖင္႔ ထိေတြ႕၍ အသင္းေတာ္သစ္မ်ား တည္ေထာင္ရန္အတြက္ အသင္းေတာ္သည္ ဧ၀ံေဂလိႏွင္႔ သာသနာလုပ္ငန္းကို အထူးအေလးေပး လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိသည္။ ယခုအခါ စစ္ကိုင္း၊ ျမင္းမူ၊ မႏၲေလး၊ ေက်ာက္ဆည္၊ ျမစ္သား၊ ေတာင္ႀကီး၊ လားရႈိး၊ ေက်ာက္မဲ၊ ရပ္ေစာက္၊ ပုသိမ္၊ သံတြဲ၊ ေကာ႔ေသာင္း၊ ကေလး၊ ဆိုင္းဇန္၊ နန္းဟံႏဲြ၊ ကေလာ၊ သီေပါ၊ တန္႔ယန္း၊ က်ဳိင္းတံု၊ မူဆယ္၊ ေအာင္ပန္း၊ လက္ပံလွ၊ ပုဂံ၊ ျပင္ဦးလြင္၊ ခႏီၲး၊ ဇိုဇန္၊ လြန္းမြာလ္၊ ဒါလ္ခိုင္း၊ တီြးစန္ဇန္၊ သျပဳခ်ဳိင္၊ ျမစ္ႀကီးနား၊ ထူးႀကီး၊ ပဲခူး၊ ဂန္႔ေဂါ၊ အေမရိက၊ စင္ကာပူ၊ မေလးရွား၊ ၾသစေၾတးလ် စသည္႔ သာသနာနယ္(၃၄)ေနရာကို အေျချပဳ၍ သာသနာျပဳလုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။ Revival Fire Team ဟူသည္႔ နယ္လွည္႔ ဧ၀ံေဂလိ အဖဲြ႕ကို ဖဲြ႕စည္းၿပီး တစ္နယ္ၿပီးတစ္နယ္ သြားေရာက္၍ ဧ၀ံေဂလိတရား ေဟာေျပာ ေ၀ဌၾကသည္။ ဤအဖဲြ႕အားျဖင္႔ လူေပါင္းမ်ားစြာသည္ ခရစ္ေတာ္၏ ကယ္တင္ျခင္းကို ယံုၾကည္လက္ခံလ်က္ ရွိသည္။ ရန္ကုန္နယ္နိမိတ္ အတြင္း ဧ၀ံေဂလိ လုပ္ေဆာင္ရာ၌ လည္း အပတ္စဥ္စေနေန႔တိုင္းတြင္ အမႈေတာ္ေဆာင္မ်ားႏွင္႔ က်မ္းစာေက်ာင္းသူ/ ေက်ာင္းသား မ်ားသည္ ေနရာေဒသ (၂၄) ေနရာကို အေျချပဳ၍ ဧ၀ံေဂလိ ေဟာေျပာလ်က္ ရွိၿပီး၊ ဗုဒၶဟူးေန႔ႏွင့္ ၾကာသပေတးေန႔တိုင္း ဧ၀ံေဂလိနယ္ေျမမ်ားရွိ ယံုၾကည္သူမ်ားကို Follow up ျပန္လုပ္ပါသည္

အသင္းေတာ္၏ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း
အသင္းေတာ္၌ တနဂၤေႏြေန႔ ၀တ္ျပဳ အစည္းအေ၀းကို ျမန္မာအစီအစဥ္၊ ခ်င္းအစီအစဥ္၊ အဂၤလိပ္အစီိအစဥ္ ဟူ၍ သံုးခ်ိန္ခဲြ႕ၿပီး ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္လ်က္ရွိသည္။ စေနေန႔တိုင္းတြင္လညး္ အမ်ဳိးသမီး ၀တ္ျပဳစည္းေ၀း၊လူငယ္၀တ္ျပဳစည္းေ၀း ႏွင္႔ တမီးလ္ဘာသာျဖင္႔ ၀တ္ျပဳစည္းေ၀း တို႔ကိုျပဳလုပ္လ်က္ ရွိသည္။

no comment

Add your comment

Your email address will not be published.